Vælg en side

Reklamationsret

Nedenfor kan du se, hvilke rettigheder du som kunde har ifølge købeloven

GENERELT

I overensstemmelse med købelovens regler har du som forbruger 24 mdr. reklamationsret. Varer med begrænset levetid er ikke omfattet af de 24 mdr. reklamationsret, men begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

 

REKLAMATION

Hvis du opdager en fejl eller mangel på dit produkt, skal du snarest muligt og indenfor rimelig tid kontakte os ved at sende en mail til diana@minicloset.dk. Det er vigtigt, at du vedhæfter din kvittering, når du reklamerer.

Du kan også kontakte os på telefonnr. 50 69 70 71 og indberette fejlen. Vi har brug for ordrenummer, fejlbeskrivelse samt billede eller video af fejlen for at vi kan hjælpe dig.

Lider varen af en fejl eller mangel, vil vi sørge for at foretage en omlevering, hvis dette ikke medfører uforholdsmæssige omkostninger for os. Alternativt vil vi refundere hele købsprisen for den enkelte vare.

 

HVOR DÆKKER REKLAMATIONSRETTEN IKKE

Du skal være opmærksom på, at der ikke er tale om en fejl eller mangel, hvis fejlen fx skyldes slitage, ukorrekt brug eller ydre påvirkninger (fx lynnedslag, tab, slag, væske eller fugt). I disse tilfælde skal du selv afholde omkostningerne i forbindelse med undersøgelse af produktet samt en eventuel omlevering.

 

EKSTRA GOD SERVICE

De første 14 dage: Konstaterer du en fejl eller mangel indenfor de første 14 dage fra købsdatoen, tilbyder vi at ombytte produktet for dig. Fejlen eller manglen skal være omfattet af reklamationsretten for at dette tilbydes. Se punkt 3. Undtaget de 14 dage er mobiltelefoner, plæneklippere og cykler:

 

KLAGEMULIGHEDER

Hvis du er utilfreds med vores håndtering eller afgørelse af en sag, kan du som forbruger altid henvende dig til forbrugerklagenævnet.

 

Want to join us?

If you want to become a retailer, don’t hesitate to contact us on diana@minicloset.dk

DanishEnglish